diumenge, 18 de juny del 2023

REFLEXIONS DE JUBILAT, 65

QUE ELS BOMBIN A TOTS!

Només a partir de l’anàlisi de les fílies i les fòbies personals, dels egos desmesurats, de les ànsies de poder i de les directrius de les cúpules del partits es poden arribar a entendre les aliances contra natura o la manca d’una entesa imprescindible a l’hora de formar alguns dels governs municipals aquest dissabte passat.
No m’entretindré a fer la llista de despropòsits, perquè és massa llarga i em sembla que tots plegats som prou conscients del desmanec de tot plegat.
Només em limitaré a fer una reflexió que em sembla imprescindible. De debò creieu que amb la que vau muntar de pactes contra natura, aliances que grinyolen, traïcions anunciades i de darrera hora, declaracions vergonyants i comportaments infantils encara hi haurà algú que tingui ganes d’anar a votar? Dissabte vau aconseguir que l’abstenció, que tant sembla que us preocupava en la majoria de discursos d’investidura, tingui ara més partidaris que mai. Ho podreu comprovar el dia 23 de juliol, perquè entre passar el dia a la platja o anar a dipositar un vot en una urna sense saber què en fareu després, tinc força clar el que triarà la majoria.
Per cert, l’únic discurs que em va arribar al cor va ser el d’en Xavier Trias: “Que us bombin a tots!”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada