dissabte, 20 de març del 2021

FI D'ETAPA

Ha passat un any des d’aquell 21 de març de 2020 quan ja portàvem uns quants dies d’un confinament domiciliari que crèiem de curta durada, ignorants del que estava a punt de caure’ns al damunt. M’hi vaig mig adaptar i em movía dins l’espai de casa i de la terrassa fent circuits tancats circulars per estirar les cames i no engorronir-me. Va ser aquell dia 21 que vaig proposar-me el repte de dedicar cada dia una estona del meu temps lliure a escriure un text al meu blog i compartir-lo en aquest espai amb tots vosaltres. El repte m’ajudava a mantenir-me despert i pensava també que seria cosa de pocs dies, però vet aquí que ja ha passat un any, i durant aquest temps he compartit amb vosaltres: 
50 microcontes de confinament, 
50 micropoemes (tankes), 
50 animals d’Osona retratats amb 50 tankes, 
30 microrelats de postconfinament, 
35 comentaris de frases fetes, 
26 sonets formant un abecedari, 
12 faules i paràboles, 
7 poemes fent el pessebre, 
12 descripcions de fauna fantàstica, 
60 articles de diversa temàtica 
i una vintena llarga de textos amb reflexions de difícil catalogació.
Després de tot un any, he decidit abandonar aquest repte i retornar a l’escriptura de textos més llargs que durant tot aquest temps he tingut força abandonats. Tinc una novel·la incipientment embastada que em demana a crits que comenci a prendre-me-la seriosament, i a això dedicaré unes hores cada dia, que és l’única manera de poder tirar-la endavant.
De tant en tant, quan disposi d’alguna cosa que consideri prou interessant, ja us la faré arribar per aquest mitjà. M’agafo unes certes vacances de la tasca diària que m’ha mantingut despert durant aquest any. Rebeu el meu sincer agraïment per l'interès amb què heu seguit la meva aportació de cada dia. Fins sempre! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada