dissabte, 15 de juny del 2024

MICRORELATS, 6

RESPONSABLE

“Que agafi la corretja ja és bon senyal perquè, la veritat, aquí dins començo a patir claustrofòbia. Apa, anem a estirar les cames que avui fa bo. Tots aquests dies de pluja sembla que m’han entumit els ossos. A veure si encara estem de sort i avui puc olorar el cul a unes quantes femelles! Ep, atura’t, que haig de fer una feina que tu no pots pas fer per mi. Collons, cada dia vaig més restret! Això deu ser del pinso que em fa menjar tothora. Apa, doncs, feina enllestida. Ah, no. Això sí que no! I tant que la recolliràs. Jo em planto aquí al costat i fins que no arrepleguis el regalet no ens movem, t’ho ben asseguro. I no cal que em miris amb cara de mala llet, que ja ens coneixem. Vinga, agafa la bossa d’aquesta estúpida capseta amb forma d’os i ves per feina que no tenim tot el temps del món. Veus com sí que ho saps fer? No era pas tan difícil! I la llences a un contenidor, no al costat del camí com vas fer la setmana passada. Collons si l’adondaré aquest!”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada