dimecres, 14 de febrer del 2024

REFLEXIONS DE JUBILAT, 5

CATALUNYA RÀDIO I RÀDIO VEDRUNA TONA

Ahir va ser un dia d’aquells que els qui estem jubilats podem sentir-nos satisfets de la nostra tasca quan estàvem en actiu. El programa “Catalunya migdia” de l’Òscar Fernàndez es va emetre des de l’Escola Vedruna Tona.
Una de les raons per les quals devien triar la meva escola de tota la vida devia ser que disposa d’una ràdio escolar des de fa més de trenta anys, un fet que suposo molt poc comú entre tots els centres educatius del nostre país.
Durant aquests trenta cursos en vaig ser responsable, tant de coordinació de les activitats com del seu manteniment, una tasca que sempre em va aportar més satisfaccions que maldecaps i que em va permetre anar aprenent com funciona tot això de la ràdio.
Que l’escola em convidés a aquest acte em va fer una enorme il·lusió, sobretot perquè ara s’han decidit a ressuscitar-la després d’una letargia d’uns quants anys motivada sobretot per la maleïda pandèmia que ho va fotre tot en doina.
Una de les fites més importants que havíem assolit amb la ràdio era la programació especial que es feia a cada contesa electoral municipal que acabava amb una marató de ràdio el dia de les eleccions. Em faria molta il·lusió que es pogués recuperar aquesta activitat que, a banda de suposar una experiència periodística real per als alumnes d’ESO, també es tractava d’un servei a la comunitat de Tona. Si d’aquí a tres anys us animeu a donar continuïtat a l’experiència i jo encara no faig catúfols, estaré encantat de poder-vos donar un cop de mà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada