dissabte, 13 de maig del 2023

UNA OLIVERA

Quan l'any 2018 vaig rebre de mans de la consellera Jordà el Premi Món Rural de Narrativa, em van regalar un plançó d'olivera que era tot un símbol. El plançó va arrelar a la terrassa de casa i cinc anys després té aquest aspecte formidable. 

 Avui, contemplant-lo després de la benaurada pluja que ha caigut aquests darrers dies, he pensat que bé podria suposar una mena d'oracle del futur que ens espera, incloent-hi l'estelada, per descomptat. Vivim tan immersos en la negativitat de tots els discursos que ens arriben que de vegades ens resulta molt difícil mirar endavant amb una mica d'esperança. 

Digueu-me càndid, ingenu, il·lús... però per un dia que decideixo ser una mica optimista, no em trenqueu la girada, sisplau. 

(I ara m'agafaré uns dies de vacances fins que passi tota aquesta merda de campanya electoral, perquè em faria dir disbarats que tampoc no aportarien res de bo al tema.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada