dimarts, 6 d’octubre del 2020

FRASES FETES EXEMPLARS, 9

 QUI ESTIGUI LLIURE DE PECAT, QUE TIRI LA PRIMERA PEDRA.

Sí, ja ho sé, ja ho sé, no es pot considerar una frase feta en sentit estricte, però la meva educació de col·legi de frares (La Salle) fa que la tingui integrada d’aquesta manera. Què voleu que us digui!

I em va com anell al dit per aplicar-la a la salvatjada comesa per un malànima en la persona del pobre Àlex Garrido. El personatge en qüestió, el que va gravar les imatges i les ha fet públiques quan li ha convingut, segur que mai no ha agafat una pítima, segur que és una persona íntegra en tots, tots, tots els aspectes de la seva vida humana. Altrament, no s’explica que sigui capaç de filar tan prim a nivell ètic i moral en la vida dels altres. Potser li hagués anat bé recordar aquesta frase del Nou Testament: “Qui estigui lliure de pecat, que tiri la primera pedra.” (Joan 8,1-11)

La seva voluntat de renunciar al càrrec honora l’alcalde i el converteix en un model a seguir per tota la colla d’escalfacadires incompetents que deuen fer la viu-viu en la majoria d’ajuntaments del nostre país.

Àlex, tota la meva solidaritat i el meu reconeixement personal per la tasca feta a l’Ajuntament de Manlleu. No tinc el gust de coneixe’t personalment, però això té una fàcil solució: el dia que et vagi bé quedem i anem a fer una cervesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada