dissabte, 3 d’octubre del 2020

FRASES FETES EXEMPLARS, 6

 AIXECAR LA CAMISA

Que voleu que us digui! Fa tres anys que tinc la sensació que “em van aixecar la camisa”. Perquè soc força crèdul, tot s’ha de dir, i no costa de fer-me combregar amb rodes de molí. Hauria de ser una mica més desconfiat i aprendre a posar filtres al que m’arribi, però deu ser que em fa mandra.

Us puc ben assegurar que m’ho vaig empassar. Vaig creure que anar a votar el dia 1 d’octubre serviria per aconseguir la utopia que portaven temps prometent-nos. Després em vaig adonar que tota la trepa de polítics responsables de fer el següent pas havien anat de farol. I el joc d’hòsties que ens van repartir amb total impunitat i que alguns van rebre en pròpia pell i d’altres a la consciència no havia servit per a res.

I tres anys després, només podem commemorar el joc d’hòsties. Ja hi estem acostumats: l’11 de setembre celebrem una superba ensulsiada. Definitivament, “ens van aixecar la camisa”. Potser que comencem a desconfiar de tota aquesta colla de polítics mediocres i en passem els taps a les properes eleccions. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada