dimarts, 20 d’abril del 2021

PRIMER SANT JORDI SIGNANT LLIBRES

 

Aquest any s'escau que pels volts de Sant Jordi he vist publicada una novel·la i podré tenir una sensació que encara no he experimentat mai: signar llibres en una parada. Em fa una il·lusió especial que sigui precisament a Calldetenes, l'entranyable Senet de Llac de la meva literatura, on m'estreni en aquesta activitat. En les altres ocasions, aprofitava les presentacions per fer les dedicatòries adients a les persones que m'ho demanaven, però aquest any hem descartat fer cap acte de presentació ateses les limitacions que ens imposa aquesta merda de pandèmia. Sigui com sigui, si ho desitgeu, em trobareu a la plaça Vella de Calldetenes de 12 a 1 del migdia. El meu agraïment a la Núria Navarro de la Llibreria el Clip per oferir-me aquesta oportunitat de trobada amb els lectors. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada