dijous, 15 de febrer del 2018

EL CLUB DELS POETES MORTS

Quaranta-dos anys després d'haver pujat en un escenari per darrera vegada, m'han convençut de tornar-hi per participar en una producció de l'Atlàntida (Centre d'Arts Escèniques d'Osona). Es tracta de l'adaptació de "El club dels poetes morts" que n'ha fet en Xevi Font que a més a més la dirigeix.
És una sensació que tenia oblidada des de fa anys i panys, però que m'ha permès recuperar el cuquet de l'escenari. En això hi ha tingut molt a veure en Pep Simon que també compartirà escenari. Li haig d'agrair que pensés en mi com a possible degà Nolan del col·legi Welton.
Ara que el meu contacte a classe amb adolescents va minvant a causa de la meva jubilació parcial anticipada, tornar-me a trobar treballant colze a colze amb un munt de nois i noies representa una injecció de vitalitat per a la nova etapa a què em vaig avesant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada