dimarts, 28 de novembre del 2017

XERRADA AMB ELS NOIS I NOIES DE 3r D'ESO DE L'ESCOLA VEDRUNA DE TONA

He anat a parlar de la meva novel·la "Demà encara volaran les orenetes" amb els nois i noies de 3r d'ESO de l'Escola Vedruna de Tona. Aquest any l'han tinguda com a lectura de llengua catalana durant el primer trimestre. És el primer llibre que vaig veure editat i, per tant, me l'estimo una mica més que tots els altres, però lamentablement l'editorial ha decidit descatalogar-lo. Amb deu anys de vida a les llibreries i als instituts, he de reconèixer que ha quedat una mica fora del context en què es mouen avui dia els adolescents, però el tema segueix interessant i és més vigent que mai. De les seves observacions i preguntes n'he deduït que l'han trobat interessant, però com sempre m'han retret el desenllaç sobtat i obert que hi vaig abocar. Què hi farem! Ja els vaig dir que Walt Disney havia fet una mica de mal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada