diumenge, 1 de gener del 2023

FRASES FETES (1)

SER UNA OLLA DE GRILLS / més desviat que una escopeta de fira / donar el tret de sortida

Mireu, en un moment que caldria empassar-se les pròpies misèries i mostrar cinc cèntims d’empatia, no cap als qui ens són contraris per definició, sinó cap als qui considerem dels nostres, aquest collons de sistema de partits carregats de vicis adquirits i amb el punt de mira més desviat que una escopeta de fira fa temps que “ha convertit tot això en una olla de grills”. Vaig prometre deixar d’escoltar-los perquè em poso nerviós i ni em convé ni es mereixen que gasti cinc cèntims del meu temps en les seves lletanies.
Ep, i encara no han començat de bo de veres, perquè tan bon punt donin el tret de sortida de les properes eleccions municipals, el soroll serà eixordador. Estic pensant seriosament en la possibilitat d'exiliar-me a l’Antàrtida, que allà es veu que ara fa bon temps i no hi arriben ni les pandèmies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada