dimecres, 7 d’octubre del 2020

FRASES FETES EXEMPLARS, 11

 COM LA SENALLA DEL CACAUER

El meu concepte d’ordre és una mica lax, tot s’ha de dir. De fet contrasta de forma exquisida amb el de la meva dona que és més de tenir un lloc per a cada cosa i cada cosa al seu lloc. Aquest calaix pertany al meu domini personal, evidentment, si no estaria dividit en compartiments formats per capses de diferents mides que permetessin desar-hi els diversos objectes per temàtiques o mides de forma que acabaria tenint tot l’aspecte d’un expositor de botiga. Jo soc més de deixar les coses al primer lloc que s’escau i haig de reconèixer que de vegades tinc alguna dificultat per poder-les trobar. De fet a la imatge podeu veure com hi ha un cert concepte d’ordre, particular, però ordre al capdavall.

En fi, tot això és només per posar-vos un exemple de què vol dir “sembla la senalla del cacauer”. De fet hauríem de dir “cacauero”, si volguéssim ser respectuosos amb el registre col·loquial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada